En Napier-podcast: Intervju med Joel Harrison - B2B-markedsføring

Buy owner data from various industry. Like home owner, car owner, business owner etc type owner contact details
Post Reply
rabia963

En Napier-podcast: Intervju med Joel Harrison - B2B-markedsføring

Post by rabia963 »

I vår siste episode på Napiers Marketing B2B Technology Podcast intervjuer vi Joel Harrison, sjefredaktør, som deler den spennende nyheten om at B2B Marketing har lansert Propolis, et eksklusivt nytt digitalt fellesskap for B2B-markedsførere.

Finn ut mer om Propolis samt Joels syn på fremtiden for publisering og hvordan sosiale medier vil utvikle seg for B2B-markedsførere i fremtiden, ved å lytte til episoden her.

For å holde deg oppdatert når en ny episode er live, klikk på en av koblingene nedenfor for å abonnere:

Markedsføring av B2B-teknologi på Apple Podcaster
Markedsføring av B2B-teknologi på Spotify
Markedsføring av B2B-teknologi på napierb2b.com
Transkripsjon: Intervju med Joel Harrison – B2B-markedsføring
Foredragsholdere: Mike Maynard, Joel Harrison

Mike: Takk for at du lyttet til mobiltelefonnummerliste markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier, hvor du kan finne ut hva som virkelig fungerer innen b2b-markedsføring i dag. Velkommen til den siste utgaven av markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier. I dag har jeg john Harrison, fra b2b-markedsføring, som snakker om hva b2b-markedsførere trenger, og også hvordan han utvikler publikasjonen og utvikler noen nye funksjoner. Så, uten videre, velkommen til podcasten, Joel.

Image

Joel: Takk, Mike er hyggelig å være her. Takk for at du inviterte meg.

Mike : Flott. Vel, jeg er før vi går i detalj. Jeg mener, kan du bare gi noen av leserne hvis de ikke er kjent med hva du gjør med deg selv, og også om b2b-markedsføringsnettstedet?

Joel: Vel, b2b-markedsføring, jeg mener, det er en av disse titlene for en organisasjon som gir perfekt mening når du publiserer et magasin, fordi det åpenbart er topplokket ditt. Men når du tar det utenfor det, blir det et generisk begrep. Vi har vært vi vi lanserte tidlig på noughties i 2004, med mål om å anerkjenne å feire, promotere, oppmuntre b2b-markedsføringssektoren, som på den tiden, jeg kan huske, ble sett på som noe av et sideshow og en slags sammenheng med b2c markedsføring. Og, du vet, vi tror at vi er begeistret over den tiden, den har kommet med stormskritt og er virkelig anerkjent som en skikkelig serie i seg selv. Og vi smigrer oss selv, vi har vært med på en ikke liten del av den reisen som hele bransjen har vært på. Og vi har gjort det, i løpet av den perioden av mange forskjellige ting. Vi har gjort det rundt innhold og arrangementer. I utgangspunktet var det et magasin, og vi har raskt kommet inn i arrangementer, for en flott prisutdeling av prisprogram, det er en av de kveldene, som er litt som på 1960-tallet. Hvis du, hvis du ikke kunne huske det, så var du egentlig ikke der. Og vi holder mange konferanser for konferanser her. Vi driver med opplæring, vi produserer rapporter og driver med egne webinarer og podcaster. Og vi har et lederprogram der vi, der vi samler CMOS-markedsdirektører, markedssjefer, for å snakke om nøkkelspørsmål på et trygt sted i en årrekke. Så mange ting rundt omkring som hjelper markedsførere til å bli bedre og bli mer suksessrike, mer og mer bedre koblet rundt i verden av b2b-markedsføring. Og du vet, det har på en måte gjort det i, tør jeg si, 20 år nå skremmende. Veldig, veldig givende. Jeg elsker bransjen, det er et flott sted å jobbe.

Mike: Fantastisk. Nå, det høres ut som om du har endret det du gjør ganske mye fra du vet, begynner, du vet, jeg antar primært er magasinet til, til der du er nå og forstår at du nå faktisk ikke lenger skal å publisere magasinet og bygge deg mye mer rundt å være et nettsamfunn. Er det riktig?

Joel: Ja, det stemmer. Jeg mener, vi tar bokstavelig talt denne avgjørelsen de siste ukene. Vi, du vet, lederprogrammet vårt, som jeg sa før, har vært kjernen i virksomheten en stund nå. Men vi hadde ikke reutviklet det fra den første siden vi først lanserte det, du vet, for en del år tilbake og vi publiserer skal publisere er et retrospektivt begrep som beveger seg mot nettsamfunn, vi ser mye, det er i høy grad en trend som skjer på tvers av markedsføringen som helhet. Og det er en fin måte å faktisk bare formalisere vi alltid allerede har gjort, hvis du noen gang har vært på vår ignite-begivenhet, alle b2b-markedsføringsprisene, vet du dette, fordi det er en flott møteplass for folk som du støter på folk som du ikke har sett på årevis, og du skaper muligheter til å komme i kontakt med folk som, du vet, skal gå, og derfor har vi alltid gitt den tilretteleggingen. Men hva zapnito,
Post Reply